צור קשר או התקשר: 03-9233323

סורק לייזר בטיחותי SZ-V

פורסם בתאריך October 22 2020

סורק לייזר בטיחותי הוא אחת הטכנולוגיות החדשות ביותר המשמשות למניעת תאונות עבודה. חיישן אופטי זה משתמש בפעימות לייזר כדי לסרוק את סביבתו. לאחר מכן משווה הסורק את המידע הסרוק לאזורים שהוגדרו מראש. אם הסורק מזהה חדירה לאזור המוגדר, הוא מתריע על כך ובכך מונע תאונות עבודה.

עם אזור זיהוי מקסימלי של 8.4 מטר ואם אפשרות פיקוח על שני אזורי הגנה שונים בו זמנית באמצעות סורק בודד, סורק זה הוא הסורק הכי טוב בשוק

 

 

טכנולוגית סריקה חדישה

טכנולוגית הסריקה החדשה מאפשרת ל SZ-V להגיע למרחק הסריקה הכי גדול כיום בענף – 8.4 מטר. הטכנולוגיה החדשה מפחיתה שגיאות זיהוי הנגרמות מאבק ושומרת על רמה גבוהה של פרודוקטיביות במפעל.

 

הSZ-V  מתאים מאוד ליישומים גדולים, על ידי מכשיר אחד ניתן להגיע לסריקת מרחק בטיחות של 8.4 מטר, והקמת אזור אזהרה עד 26 מטר.

הסורק עובד על עיקרון שיטת ה(TIME OF FLIGHT)  TOF -

קרן לייזר נפלטת בכל זווית סריקה, המרחק לאובייקט מחושב על ידי מדידת הזמן הנדרש לקרן לחזור לאחר שפגעה בחפץ. סדרת SZ-V משתמשת בשיטה זו כדי לבדוק אובייקטים בזווית גילוי של 190 מעלות.

בסדרת הSZ-V  קרן הלייזר יוצאת  בזווית פליטה של  0.1 מעלות, לעומת 0.36 מעלות בדגמים המקובלים, בזכות זה הסורק מסוגל לקחת יותר מפי 3 דגימות מאשר דגמים אחרים. בנוסף, גודל הספוט של כל לייזר הוקטן לכמחצית מזה של סורק קונבנציונאלי (במרחק של 4 מ')

בסורק קיים אלגוריתם RD2 -Reduction of Dust Detection אשר מסוגל לזהות את ההבדלים הקטנים בין אור המוחזר מאבק לבין אור המוחזר מחפצים או בני אדם. כך נמנעות ההתראות שיכלו לקרות בגלל אבק.

 

 

יחידה ראשית חדשנית עם מסך

בה-SZ-V  קיימת יחידה ראשית עם מסך LCD המאפשרת למשתמש לראות את נקודות הזיהוי באזור הסריקה. הצג מאפשר לבדוק את מצב הסורק ואת אזור ההגנה ללא שימוש במחשב. כמו כן,  בסורק מותקנות 2 מצלמות אשר בזכותן ניתן לראות בזמן אמת וידיאו מהסורק.

כאשר מתקינים מספר סורקי לייזר, ניתן לחבר עד שלושה סורקים ליחידה ראשית אחת על מנת לפשט את החיווט ולהפחית עלויות.

 

מגוון פונקציות קלות לשימוש

מיועד לשימוש במגוון מצבים שונים ובכך מקטין את שעות העבודה הנדרשות להתקנה ותפעול המכשיר.

 

פונקציית כיסוי אזור

סורק הלייזר SZ-V מציג את היכולת להציג את מישור סריקת הלייזר. בעזרת פונקציה זו ניתן לראות בבירור היכן קרני הלייזר מגלים חפצים באזור ההגנה. פונקציה זו מסייעת להפחית באופן דרמטי את הזמן הנדרש להתאמת הגובה והזווית של הסורק במהלך ההתקנה.

 

 

 

פונקציה לציור דינמי

בנוסף לאפשרות לצייר אזורים על גבי מסך מחשב, פונקציה זו מאפשרת להגדיר אזורים בסביבת העבודה במפעל בפועל.

 

 

פונקציה היסטוריית זיהוי

המערכת שומרת עד 500 אירועי בטיחות, עם מיקום האירוע ותמונות מהאירוע.

 

 

פונקציית בנק

פונקציה אשר מאפשרת שמירת מספר תוכניות שונות על הסורק.

תומכת בעד 16 בנקים ו 64 אזורים (כולל אזורי אזהרה) - המאפשרים מגוון רחב של יישומים.

 

פונקציה למניעת התנגשויות

עלי ידי חילוק האזור הנסרק ל3 אזורים: אזור אסור לכניסה , 2 אזורי אזהרה, וחיבור אנקודרים לסורק, הסורק ישנה את אזורי הסריקה בהתאם למהירות ובכך ישפר את רמת הבטיחות.           

 

אפשרויות מודולריות

סדרת SZ-V בנויה במבנה מודולרי המאפשר החלפת חלקים באופן עצמאי. במקרה שחלק נשבר ניתן להחליף רק את החלק ולא את כל המכשיר. בנוסף, זיכרון המערכת מאחסן את כל הגדרות המכשיר ולכן אין צורך להגדיר מחדש את המערכת.

 

 

 

אפשרויות תקשורת

בנוסף לתקשורת רשת רגילה EtherNet / IPTM, סדרת SZ-V תומכת גם תקשורת PROFIsafe ו- PROFINET. ניתן לתקשר עם הסורק דרך הרשת, ולפקח ולעביר נתונים ממיקום מרוחק.

 

 

 

 

 

צור קשר:

מדיטל ויז'ן
כתובת מייל: vision@medital.co.il
טלפון ראשי: 073-2000250

אורן זולדן
סלולארי: 054-4792930
כתובת מייל: orenz@medital.co.il
טלפון ישיר: 073-2000224

דנה דעבול
סלולארי: 054-4441187
כתובת מייל: danna.d@medital.co.il
טלפון ישיר: 073-2000243

ירון שרצקי
סלולארי: 054-6889102
כתובת מייל: yaron.sh@medital.co.il
טלפון ישיר: 073-2000219

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו במייל

הרשם לרשימת התפוצה שלנו במייל

סל הקניות

סה"כ: 0.00 NIS

סל הקניות שלך רייק