צור קשר או התקשר: 03-9233323

מצלמות ITALA® של "“Opto Engineering” מחוללות מהפכה בבקרת איכות בתהליכי אוטומציה עבור רכיבי תאורה של חברת "רובואופטיק "

פורסם בתאריך February 18 2024

בשיתוף פעולה פורץ דרך בין "Robooptic "ו-"Opto Engineering", תעשיית האוטומציה עדה להתקדמות מהירה בבקרת איכות עבור מודולי תאורה ייחודים בתהליכי ההרכבה. כחלק מפתרון מקיף, מצלמות ITALA® של Opto Engineering שולבו בצורה חלקה בתהליך ההרכבה, תוך שיפור הדיוק והיעילות.

האתגר:

לדוגמא,עבור יצרן רכב גדול: ההרכבה והבקרה של מודולי תאורה הממוקמים  מתחת לדלתות המכוניות הציבו אתגרים ייחודיים. הצורך בבקרת איכות קפדנית דרש פתרון שיוכל לתת מענה לשונות בתהליך ההרכבה ולהבטיח ביצועים גבוהים בתהליך ההרכבה. רובואופטיק חיפשה שותף שיספק מערכת ראיית מכונה מתקדמת המסוגלת לעמוד בדרישות המחמירות הללו.

הפתרון של Opto Engineering:

Opto Engineering התמודדה עם האתגר על שימוש במצלמות החדשות שלה- ה- ITALA®, כחלק בלתי נפרד ממערכת בקרת האיכות עבור מודולי התאורה השונים. מצלמות ITALA® מתהדרות בתכונות מתקדמות המותאמות במיוחד עבור עיבוד תמונה, מה שהופך אותן לבחירה אידיאלית עבור תעשיות האוטומציה.

תכונות עיקריות של מצלמות ITALA® בתהליך ההרכבה:

אופטיקה אדפטיבית: מצלמות ITALA® של Opto Engineering מצוידות באופטיקה רב-תכליתית הניתנת להתאמה אישית לשלבים שונים של תהליך ההרכבה. יכולת הסתגלות זו מבטיחה לכידת תמונה אופטימלית בתנאים משתנים.

דיוק תאורה: המצלמות משלבות מנורות שנועדו לעמוד בדרישות הספציפיות של כל שלב הרכבה. דיוק זה בתאורה משפר את הנראות של פרטים קריטיים, ומאפשר בקרת איכות מדויקת.

עיבוד תמונה יעיל: תוכנת ראיית המכונה של Opto Engineering משולבת בצורה חלקה בכל תהליך, ומספקת פלטפורמה יעילה וידידותית לעיבוד תמונה. תוכנה זו מאפשרת ניתוח מהיר ואמין של תמונות שצולמו, ומייעל את תהליך בקרת האיכות.

יתרונות:

שיתוף הפעולה בין רובואופטיק ו-Opto Engineering מספק יתרונות משמעותיים ליצרן הרכב:

בקרת איכות משופרת: מצלמות ITALA® מאפשרות בקרת איכות מדויקת ועקבית לאורך תהליך ההרכבה, מה שמבטיח שכל מודול תאורה עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

המצלמות ITALA® והאופטיקה שלהן מאפשרת התאמה אישית בשלבי הרכבה שונים, תוך התאמה לדרישות ספציפיות ווריאציות בתהליך הייצור.

עיבוד תמונה יעיל: תוכנת ה-machine vision של Opto Engineering תורמת ליעילות תהליך בקרת האיכות, ומאפשרת ניתוח מהיר ומדויק של תמונות שצולמו.

אמינות: השילוב של הפתרונות של Opto Engineering משפר את האמינות הכוללת של תהליך ההרכבה ובקרת האיכות, תורם לאריכות החיים והביצועים של מודולי התאורה השונים.

 

סיכום:

 

שיתוף הפעולה בין רובואופטיק ו-Opto Engineering מסמל אבן דרך משמעותית בהטמעת טכנולוגיות עיבוד תמונה בתעשיית האוטומציה. השילוב המוצלח של מצלמות ITALA® ותוכנת העיבוד תמונה מקדמת את תהליך ההרכבה של הרכיבים השונים  וממחיש את הכוח של פתרונות חדשניים בהבטחת דיוק, יעילות ואמינות בייצור. מקרה זה מדגיש את ההשפעה החיובית  של Opto Engineering לבקרת איכות בתחום הרכב.

צור קשר:

מדיטל ויז'ן
כתובת מייל: vision@medital.co.il
טלפון ראשי: 073-2000250

אורן זולדן
סלולארי: 054-4792930
כתובת מייל: orenz@medital.co.il
טלפון ישיר: 073-2000224

דנה דעבול
סלולארי: 054-4441187
כתובת מייל: danna.d@medital.co.il
טלפון ישיר: 073-2000243

ירון שרצקי
סלולארי: 054-6889102
כתובת מייל: yaron.sh@medital.co.il
טלפון ישיר: 073-2000219

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו במייל

הרשם לרשימת התפוצה שלנו במייל

סל הקניות

סה"כ: 0.00 NIS

סל הקניות שלך רייק